Jeśli stwierdzisz, że zakupiony produkt posiada wadę masz prawo go zareklamować.

  1. Wypełnij poniższy formularz:

  2. Wydrukuj formularz otrzymany mailem.
  3. Dołącz do paczki dowód zakupu oraz podpisany formularz reklamacyjny i opisz w nim dokładnie wadę, okoliczności i czas jej powstania, oraz swoje dane kontaktowe.
  4. Odeślij reklamowany towar na adres:
    Gym Skin
    97-200 Tomaszów Mazowiecki
    Ks. J. Popiełuszki 70
  5. W ciągu 14 dni od otrzymania od Ciebie przesyłki rozpatrzymy Twoją reklamację.
  6. Jeśli uznamy ją za zasadną naprawimy produkt lub wymienimy go na nowy. Jeśli nie będzie możliwości naprawienia go a na stanie magazynowym nie będziemy posiadali drugiego takiego samego produkty na wymianę skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia dalszych kroków.
  7. Jeśli reklamację uznamy za niezasadną towar zostanie odesłany na adres kupującego wraz z pisemną decyzją w sprawie reklamacji.
  8. Reklamacje bez załączonego dowodu zakupu nie będą rozpatrywane a towar zostanie automatycznie odesłany na adres kupującego na jego koszt.