Jeśli stwierdzisz, że zakupiony produkt posiada wadę masz prawo go zareklamować.
- Wypełnij poniższy formularz:
- Wydrukuj formularz otrzymany mailem.
- Dołącz do paczki dowód zakupu oraz podpisany formularz reklamacyjny i opisz w nim dokładnie wadę, okoliczności i czas jej powstania, oraz swoje dane kontaktowe.
- Odeślij reklamowany towar na adres:
Gym Skin
97-200 Tomaszów Mazowiecki
Ks. J. Popiełuszki 70 - W ciągu 14 dni od otrzymania od Ciebie przesyłki rozpatrzymy Twoją reklamację.
- Jeśli uznamy ją za zasadną naprawimy produkt lub wymienimy go na nowy. Jeśli nie będzie możliwości naprawienia go a na stanie magazynowym nie będziemy posiadali drugiego takiego samego produkty na wymianę skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia dalszych kroków.
- Jeśli reklamację uznamy za niezasadną towar zostanie odesłany na adres kupującego wraz z pisemną decyzją w sprawie reklamacji.
- Reklamacje bez załączonego dowodu zakupu nie będą rozpatrywane a towar zostanie automatycznie odesłany na adres kupującego na jego koszt.