Polityka prywatności


1.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest właściciel marki GymSkin:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ANGELO Olimpia Balicka
97-200 Tomaszów Maz.
ul. Ks. J. Popiełuszki 70
NIP: 773-237-18-28
Regon: 100276733

Podanie, oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne. Dane te są przetwarzane wyłącznie w celu  i w zakresie na jaki została wyrażona zgoda, zgodnie z przepisami prawa. Administrator dokłada wszelkich starań do ochrony powierzonych mu danych osobowych, nie udostępnia ich osobom trzecim i nieupoważnionym. W celu tym administrator stosuje środki bezpieczeństwa adekwatne do istniejących zagrożeń. Administrator bezwzględnie przestrzega prawa obowiązującego w zakresie ochrony danych osobowych.

Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych oraz ich przetwarzania:

Olimpia Balicka
GymSkin
97-200 Tomaszów Maz.
ul. Ks. J. Popiełuszki 70

Tel: 504 416 700
e-mail: kontakt@gymskin.pl

Nie podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia, oraz nie wyrażenie zgody na ich przewarzanie uniemożliwi realizację zamówienia.

Użytkownik w każdej chwili ma prawo i możliwość usunąć podanych danych, lub wprowadzenia w nich zmian, samodzielne lub przy pomocy naszego pracownika kontaktując się z nami pod numerem telefonu 504 416 700, mailowo kontakt@gymskin.pl, lub przez formularz zamieszczony na stronie www.gymskin.pl

  1. Cele w jakich przetwarzane są podane dane osobowe:

Podane dane osobowe są wykorzystywane przez Administratora w celu:

  1. świadczenia usług drogą elektroniczną,
  2. możliwości realizacji zamówienia,
  3. marketingu, w tym profilowania i w celach analitycznych,
  4. dopasowania treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań,
  5. pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług.
  6. Okres przechowywania danych osobowych:

W trakcie składania zamówienia prosimy o podanie następujących danych osobowych

  • imienia i nazwiska
  • adresu pod który ma zostać wysłana przesyłka
  • adresy e-mail niezbędnego do kontaktu i informacji o przesyłce
  • numeru telefony (ułatwiającego a czasem niezbędnego w przypadku niektórych metod dostawy)

Powierzone nam dane osobowe będą przetwarzane do chwili zakończenia realizacji zamówienia, lub do momentu, aż zgoda ta zostanie wycofana. W szczególnych warunkach dane będą przetwarzane przez okres dłuższy, jednak minimalny i niezbędny dla realizacji celów z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa. np. w przypadku reklamacji lub dochodzenia roszczeń.

Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ostatniego logowania lub dokonania zakupu bez zakładania konta.

4.Jakie są podstawy prawne przetwarzania danych osobowych przez Administratora?

Przetwarzanie jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków:

  1. a) osoba, której dane dotyczą musi wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów,
  2. b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
  3. c) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
  4. d) przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;
  5. e) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.

5.Wymóg podania danych osobowych

Przetwarzanie danych osobowych w celach analitycznych, reklamowych, w tym profilowanie jest możliwe jedynie po wyrażeniu na to dobrowolnej zgody. Dane osobowe nie będą przetwarzane w przypadku ustawienia przez klienta przeglądarki w sposób to uniemożliwiający. Niektóre dane osobowe są niezbędne do zawarcia odpowiedniej umowy, tak więc ich nie podanie może uniemożliwić zawarcie takiej umowy np. złożenie zamówienia czy rozliczenia.

  1. Do jakich odbiorców przekazywane będą Twoje dane osobowe?

Administrator dopuszcza możliwość przetwarzania powierzonych mu danych osobowych przez podmioty do tego upoważnione i niezbędne. Są to np. podmioty o następujących profilach:

  1. świadczące usługi z zakresu IT
  2. świadczące usługi z zakresu marketingu
  3. świadczące usługi z zakresu księgowości
  4. świadczące usługi z zakresu doradztwa prawnego
  5. Firmy kurierskie, transportowe, Poczta Polska
  6. “Przelewy 24” spółka PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym.
  7. Eniro Polska Sp. z o.o. Postępu 14A 02-676 Warszawa, NIP: 521-01-25-377 podmiot zajmujący się pozycjonowaniem strony.

Administrator dopuszcza przetwarzanie danych przez inne podmioty, ale wyłącznie w sytuacjach kiedy jest to niezbędne.

7.Jakie są Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych?

Każda osoba wyrażająca zgodę na przetwarzane swoich danych osobowych ma prawo do:

  • Informacji, że jego dane są zbierane, przetwarzane i przechowywane
  • Prawo dostępu do swoich danych
  • Prawo do sprostowania, usuwania lub ograniczenia przetwarzana danych osobowych
  • Prawo do sprzeciwu przetwarzania danych osobowych
  • Prawo o bycia informowanym o profilowaniu
  • Prawo do cofnięcia w każdym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • Prawo do wniesienia skargi do Urzędu Danych Osobowych

9.Pliki cookies

Administrator strony informuje, że używa plików “cookies” (tzw. “ciasteczka”). Stanowią one dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika strony WWW. Ciasteczka używane są najczęściej w celu optymalizacji procesu korzystania ze stron WWW. Stosowane są również w celu gromadzenia danych statystycznych, które pozwalają identyfikować sposób korzystania użytkowników ze stron internetowych. Daje to możliwość późniejszego ulepszania struktury i zawartości strony WWW. Pliki cookie dzielą się na podstawowe trzy rodzaje: pliki cookies stałe, pliki cookies sesyjne, pliki cookies podmiotów zewnętrznych. Pliki cookies stałe, jak sama nazwa wskazuje, na dłużej pozostają w naszej przeglądarce i zachowują informacje o np. optymalnym dla nas układzie strony. Pliki cookies sesyjne pojawiają się jedynie wtedy, gdy korzystamy z przeglądarki, i znikają zaraz po zamknięciu strony; są to pliki niezbędne do prawidłowego działania niektórych funkcji. Pliki cookies podmiotów zewnętrznych pozwalają dostarczać informacje o preferencjach i zwyczajach użytkowników, dzięki czemu serwisy mogą wyświetlać dostosowane reklamy.

Rodzaje wykorzystywanych plików cookies:

  • sesyjne – są to tymczasowe informacje przechowywane w pamięci przeglądarki do momentu zakończenia sesji przeglądarki, czyli do momentu jej zamknięcia. Te cookies są niezbędne dla poprawnego funkcjonowania serwisu
  • stałe – dzięki nim korzystanie z często odwiedzanych stron jest łatwiejsze. Te informacje pozostają pamięci przeglądarki przez dłuższy okres, który zależy od wyboru, którego można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Ten rodzaj cookies zezwala na przekazywanie informacji na serwer za każdym razem, gdy odwiedzana jest dana strona.
  • Cookies” podmiotów zewnętrznych, ten rodzaj cookie pozwala dostosowywać reklamy do preferencji i zwyczajów ich użytkowników. Pozwalają również ocenić skuteczność działań reklamowych

 

Zarządzanie Cookies

Każdy użytkownik ma możliwość samodzielnego zażądania i usuwania plików  „cookies”. Umożliwiają to np. przeglądarki internetowe.. W najpopularniejszych przeglądarkach istnieje możliwość:

  • zaakceptowania obsługi „cookies”, co pozwala na pełne korzystanie z opcji oferowanych przez witryny internetowe;
  • zarządzania cookies na poziomie pojedynczych, wybranych witryn;
  • określenia ustawień dla różnych typów „cookie”, na przykład akceptowania plików trwałych jako sesyjnych itp.;
  • blokowania lub usuwania cookies.

Efektem zmiany ustawień w przeglądarce, w zależności od wybranej opcji, może być utrata możliwości korzystania z niektórych serwisów i usług lub z niektórych funkcji w nich dostępnych.

Profilowanie

Profilowanie jest sposobem agregacji informacji o Twoim i innych użytkowników zachowaniu na stronach internetowych. Dzięki zautomatyzowanej analizie treści, które przegląda użytkownik, oraz jego zachowań możliwe jest tworzenie profilów użytkowników (m.in. wiek, płeć, zainteresowania). Profile użytkowników wykorzystywane są do dopasowywania treści, dopasowywania sposobu prezentacji reklam lub poszukiwania użytkowników podobnych preferencjach.